Mamma är sen..

1 timme och 10 minuter sen är hon. Min mage kurrar som fan..Var håller människan hus?.
Sitter ju och kollar på hells kitchen och det gr mig ju ännu hungrigare. Kom inte på bussen idag till älvsjö. Efter några timmar hittade jga mammas busskort som hon hade lagt fram till mig. Mitt på vardagsrums bordet också. Typiskt mig ibland. Tror jag ska åka till älvsjö lite senare om en timme..väntar ju fortfarande på mamma..Men men.
I väntan på att mamma ska komma har jag i alla fall noppat mina ögonbryn. Dom såg förjävliga ut innan, man tänker ju lixom inte på att det växer ut också glömmer man bort. Sen helt plötsligt kollar man sig i spegeln och ser hela amazonas djungeln..Eller det kanske bra är jag, haha.



Visst passar jag i tröjan?..





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0