NÄ NU ORKAR JAG INTE VÄNTA!

Tjejen som skulle fixa min design har fotrfarande inte svarat!!!.
Kan ju inte överge bloggen helt sådär.
Soooo Jande is back everybody!!!




Och så klart mmed dom mest fuckade bilderna..
Så vad händer idag. Äntligen fredag wihooo!!!
Det blir bara närmare och närmare tills jag tar bort min TANDSTÄLLNING!!!!.
Anywaaaayy!!!
Jag ska i alla fall vara med Fatma, Thess och Nancy in da hood älvsjö!.

Nu ska jag jag möta mamsi för att få pengar sen ska jag hoppa in i en dusch ska också fixa how i get my hair done!!! Yeeeyy alla blir lyckliga!!! yeeeyy yeeey yeey. Skriver bara så här för jag är haipad..whatevaah.

Pössar och kramar lööveeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0