Rälset ska bort

Hello cuties, först och främst..Tack alla söta som har kommenterat så fint!.
Kom nyss hem och är as hungrig, Har ingen aning om vad jag ska stoppa i mig..Skulle sitta bra med en fet chips skål med dip och läsk eller vad säger ni?. I morgon är det fredag, gud vad dagarna rullar förbi.
Vet ni vad?, Jag var ju hos tandläkaren idag och dom sa att jag får ta bort min tandställning den 28 oktober Yeey mee!. Har haft den i två år då, FÖR EN TAND. Tanden som orskade att jag hade tandställning hade åkt in under gomen i stället för att växa ut normalt, alltså man såg inte tanden den var gömd under skinnet. Det låter mycket äckligare och läskigare är vad det är det är jätte vanligt att sånt händer.När jag tar ut tandställningen får jag gratis tandblekning och får också sätta dit en liten tandsten eller vad man ska kalla det, det är ju såklart att jag vill ha det och ofcourse ska jag sätta den på min "nya" tand om ni fattar. 
Innan ni planerar helgen cheka in det här.


Man kanske ska hålla sig inne, (kanske någon fest) på lördag
eftersom risken är att det kommer regna.

Vad ska ni göra i helgen?

Pussar // baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0