Salut!

Alååe sötisar. Är ni lika trötta som jag är?. Jag knappt sovit 2 timmar tror jag. Känner mig helt hängig. Aja Jag var i alla fall i skolan idag hela dagen, och nu väntar jag på Ishatou som ska komma till mig vi ska käka lite sen ska vi ner till älvsjö och spela in. Det blir alltid så jävla sent när vi spelar in men idag får det verkligen inte bli det måste vara pigg tills i morgon. Fredag Hallå?!. Måste sätta igång med maten snart afrikanen är här när som hellst. Hon sa att hon ville ha något fettig..Hahah får väl ta fram fritösen ;). Nä nu ska jag sätta igång.

Ha det bra!

Skönt att kunna vara avslappnad i skolan,
utan smink och med luffar kläder och ingen bryr sig.
Super!
Visst har jag söta örhängen. Dom är från ur&penn det är små rosetter för er som är blinda =)


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

jag är med galet trött idag och känner mig hängig. kan bero på att jag är sjuk dock :P haha.

2009-09-10 @ 16:29:34
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0