Sexies woman in the world

Idag ska jag förhoppningsvis sy in mitt lös hår!. Yeey Mee!. Och jag gör det hos världens duktigaste kvinna Amie heter hon och är min kompis syster!. Hon gör det för endast 400 kr!. Billigt eller hur. När hon gör det på mig håller det i 4 månader om inte mer. Jag brukar byta ut det ungefär var 3dje månad. Någon som vill sy in löshår hos henne kan ni kontakta mig via min mejl. [email protected].

Fick några söta kommentarer i tidagare inlägg. Puss på er!. Har ju varit lite sne på bloggen senaste tiden men nu ska jag komma igen med den. Det är ju trotts allt roligt att blogga, även om man inte är värsta storbloggaren. Kommer tycka det r roligt när jag blir äldre och titta tillbaka och se vad jag skrev. Det är ju också skönt att skriva av sig ibland right?.

Igår var jag och min vän Ishatou och spelade in en låt. Hela är inte klar det är lite som fattas, men när den är helt slipad lägge rjag upp den här på bloggen s ni får höra!

Sitter och kollar på tv nu, dom disscuterar vem som är sexigast i världen. Det är väl bara någon slump att alla är kändisar från USA....Anyway.
Dom här vackra kvinnorna var dom som var
top sexiest woman in the world.
Vem tycker ni borde vinna titeln?.
Här är dom nominerade




















Kommentarer
Postat av: - H*

- megan fox borde ju vara etta!

2009-09-02 @ 17:27:01
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Kimberly Engqvist

MEGAN FOX!!

2009-09-03 @ 17:01:52
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0