Tidig Fredag?!

Hi Cherry Pies!
Blev en tidig fredag för mig idag pga sömnbrist. Kännde verkligen hur jag bara skulle ramla ihop på marken och somna. Och det roliga är att nu när jag väl kom hem efter ett evigt tjatande att jag skulle stanna kvar av vänner så är jag nu skit pigg!. Hur fan går det ihop?. Anyway..Var och chillade med tjejerna idag vi hade det mysigt. Blev lite bråk och spott men det löste sig tillslut som tur va. Skulle sitta bra med en fet chips påse nu som den tjockisen jag är..Men men bättre tider kommer. Ska kolla på film och prata i telen med en katt. Sen äta Wihooo! =). Mamsi är på dejt och brorsan är väl ute och festar antar jag. Kanske ska bjuda hit någon kompis, tråkigt att vara ensam hemma ( utan chipspåse och dipp ).

 

Min lilla outfit today. Nada speciala haha.
Svart enkelt linne och en tröja som jag gjorde till tjol med lack leggings och läder midjeskärp.
Cute and simple! Thats me.

Hugs and Kisses // Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0