Take Him Back!



Roligt att folk ber om lite mer tips. Well here you go.
Det första man bör tänka på innan man ska kriga tillbaka sitt ex är.
Vill jag verkligen vara med honom. Det är ju upppenbart han han inte ser på dig på samma sätt.


Okej nu vänder vi på hela det här dumpad grejen och nu ska jag ta fram punkter hur man nu får tillbaka sin älskling efter att ha blivit dumpad av honom/henne. Det här kommer bli svårare och jobbigare. Jag ska försöka att göra så gott jag kan för att dra er som vill ha tillbaka snubben lite längre fram till målet.

  • LÅT DET GÅ EN STUND!.
    Låt det gå en tid hör inte av dig men låt dig själv ändå vara synlig. Efter en tid kommer snubben undra vad gör hon egentligen, är hon lycklig? eller kanske olycklig?, har hon hittat en ny?. Han kommer bli mer nyfiken på dig och tänka mer på dig. Om du efter 3 dagar ringer till hans telefon skickar kärleksbrev mm, kommer han bara tycka du är jobbig och ha ännu en anledning till varför han dumpade dig. Alltså låtsas som om du har gått vidare. 

                                                                                  

  • GET A MAKEOVER!                                                                                                                           
  • Och med det menar jag inte att ni ska operara er och fylla i era läppar med rumpfett. Ny hårfärg, träna, nya kläder. Gör dig lite extra fin så du ser fräsh ut och lite annorlunda ut på ett bra sätt. Efter att ha blivit dumpad är det lätt att man skiter totalt i sig själv och inte bryr sig om någon ting. NEJ NEJ NEJ. Lägg lite extra tid på dig själv. Så när han ser dig tänker han "shit vad snygg hon har blivit". Gör det inte endast för hans skull utan för din egen skull oxå kommer kännas bra att bara kasta den här gamla stilen och hitta en ny!.

 

  • FÖRSÖK INTE ÄNDRA PÅ HENNE/HONOM
    Du kommer inte kunna ändra på ditt ex. Den ända du kan jobba med är med dig själv. Du kan fundera på varför han gjorde slut och varför det blev som det blev. Jobba med det. Nu menar jag inte att du ska ge din själ för honom, men du kan fundera på vad du gjorde fel och bättra det. Och sitt nu inte hemma och deppa. Hitta alltid på något roligt. Gå på fester träffa nytt folk. Låt inte hela din jag-ska-ha-tillbaka-honom-tid ta all plats i ditt liv. Du kanske till och med hittar en och annan flört på "den dä festen din kompis drog med dig på". Testa på hur det är att vara singel också och hur det känns.

 

  • OM DU SKA KÄMPA SÅ KÄMPA FÖR GUDS SKULL!                                                                              
  • Om du nu har bestämt dig för att få tillbaka honom. Ska du bestämma dig. Ska jag kämpa så mycket tills han komemr tillbaka eller ska jag låta det gå. Om du ska kämpa, kämpar du jävligt hårt (inte säkert att det blir som man tänkt sig). Om du inte kommer kämpa fullt ut då kan du lika gärna skita idet och försöka gå vidare. Jag menar det finns såklart höga procent på att han tar tillbaka dig eftersom han just valde att vara ihop med dig från första början och älskat dig. Eller hur?. Så Kriga eller glömma. Bestäm dig!.

 

  • OM DU SER HONOM IGNORERA INTE                                                                                                 
  • Om du nu råkar se han på en fest eller på tunnelbanan ge honom inte snéa blickar, skrika "vad glor du på ditt äckel!" eller helt enkelt ignorera. Ge honom ett litet léende ett enkelt léende bara. Tro mig det hjälper. Det är som ett tecken på att du mår bra och att du är glad att se honom. Men du har fortfarande inte hört av dig remember. Nu får han mixade känslor. Är hon arg på mig eller inte?. Log hon för att hon har kommit över mig. Har hon hittat en ny?. Kanske ler han tillbaka och kanske sätter sig vid dig och frågar hur du mår och kanske vill jobba på en ny relation?.


Att få tillbaka sitt ex är olika för alla. Det bror på varför ni gjorde slut. Var du otrogen?, Var han otrogen?, Försvann hans känslor för dig?. Jag hoppas att dom här små tipsen kanske är något på vägen. Och rusha inte nu och tänk inte att det här ska gå på 1 dag. Men ta endå inte för lång tid på dig. Tänk smart gå inte ner i deprition om du vill gråta gråt en liten stund men försök att ha så kul som möjligt då glömmer man oftast bort att man mår dåligt egentligen.


Pussar!


Kommentarer
Postat av: Jessika

tack för tipsen. och jag har redan kommit igång med att ändra på mig, färgat håret ex. nu funderar jag på att klippa av det också. kan inte låta bli och smsa bara, men jag förstår hur jobbigt det är för honom. Och han gjorde slut pga känslorna, han började få en period som han själv mådde jättedåligt på, och de fick honom och tappa känslorna eftersom han måste tänka på sig själv nu.

2009-09-29 @ 18:19:32
URL: http://jesssikaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Så sjukt bra inlägg! och allt som du skrivit är faktiskt sant!

2009-09-29 @ 18:30:16
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: emmelie

åå va glad jag blev att jag läste bunnys blogg:) älskar din blogg redan , har ba läst en sida du har skrivit:) väldigt bra inlägg , puss

2009-09-29 @ 21:28:10
Postat av: lisa

kan du inte skriva ett inlägg som handlar om "hur man vet om han är intresserad, eller om man borde gå vidare istället?" eller något ;) du skriver jättebra!

2009-09-30 @ 19:58:00
Postat av: Fatima

Hitta också hit från bunnys blogg, och vilken tur att jag råka klicka fel och klickade på september månad, hitta ju hit! Du skriver jättebra, fortsätta blogga.

2010-01-03 @ 17:01:19
URL: http://marsvinflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0