Hello cuties!

Hoppas ni har haftdet bra i skolan/på jobbet!.Jag är så jäävla trött idag vet inte varför anyway Idag hade jag min senaste dag slutade halv 4. Kom hem för ungefär 20 minuter sen. Kastade i mig mat jag var så jäävla hungrig. Vi hade sen lunch idag och i och med det så var alla fiskpanetter slut så vi i min klass var tvungna att äta äckliga vegetariska köttbullar...smakade kanin mat usch. Idag som ska jag träffa Sara. Ska gå till Nancy snart hon bor 5 minuter ifrån mig, hon är hemma ensam så vi ska chilla där tills vi ska träffa sara, nancy ska alltså också med och träffa Sara. Therese och Micke kommer också till Nancy. Nä nu ska jag rusha. SKa byta kläder och sen börja gå mot Nancy. Har inte träffat bruden på länge fan!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0