Sånt man gör när man inte kan sova.

Jag har insett att min senaste kyss: Inte var så speciell
Jag pratar: och pratar och pratar och pratar 
Jag avskyr när folk: lägger rasistiska kommentarer
Min bästa vän är: Mig själv
Kärlek är: ett annat ord för olycklig
Jag tänder på: Killar med humor
Jag är rädd för: dommedagen
Den värsta känslan är: Pappa
Den bästa känslan är: dagen då man får barnbidraget.
Jag är bäst på: att trakassera och skämma ut folk
Jag är sämst på: att vara seriös
Om jag va ett djur skulle jag vara: en panter
Min mobiltelefon är: keff
När jag vaknar på morgonen: är det kväll
Just nu tänker jag på att: den här dumma frågan
Bebisar är: underbara
Det sexigaste yrket är: byggarbetare
Det är charmigt när: killar är ärliga
Jag kommer alltid att vara: en ren bitch
Det finaste som finns är: min familj 
Jag kan: allt om jag vill
Jag kan inte: svara på denna fråga
När jag vill tänka går jag: och använder min hjärna.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Innan jag går och lägger mig: lyssna jag på musik
Just nu tänker jag på att: var min mamma håller hus
Jag vill verkligen: strypa, hugga, begrava alla små bloggfjortisar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du haft en bra dag&kväll :)

Kram

2009-08-09 @ 02:22:01
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0