Ändrade planer?

Yes det blev changed planes.
Ingen bagis idag. jag har smsat Carro så vi får väl se.
Kanske gör en Black crew reunion med Pendah, Haddy och Lula?
we'll see. Snart är jag klar i tvättstugan. Finally!!
Jag är skit sugen på att träffa Ishatou, det var jätte länge sen men tjejen har försvunnit?!. Eller så svarar hon bara inte på sin mobil as usual. Men tycker faktiskt att hon borde hör av sig. Och vi som skulle gymma också...
Anyway, Något som jag verkligen vill ha är en riktigt bra kamera med bra skärpa och allt. Just nu har jag en digitalkamera men den har bara 4 megapixlar..bläääk. Jag älskar att fota, tycker det är skit kul, och jag är bra på det också!, men jag vill ha en kamera som funkar under vatten också!. Då kan jag ta mycket bilder i Rhodos.
Jag kollade lite på hemsidor och sökte lite på Canon så hittade jag en kamera, precis en sån som jag vill ha!.
Den heter Canon powershot D10 och är speciellt designad så man kan fota under vatten!!. Jag hade hört talas om den lite innan. Den är ganska ny och perfekt för mig!.
Den kostar 3900 :- vilket är ganska dyrt för en 15 åring som lever på sitt barnbidrag, men det går ju alltid att önska sig. Eller hur?, och det bästa med den är att den har 12,1 MP!!. Den är inte världensfinaste, den ser lite klumpig ut, men men
så här ser den ut.



Den är väl ändå lite flääshig, visst?

Peace out!
//Baby

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg kamera!

2009-07-08 @ 17:47:20
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0