Hej då Suckers!!!

Gud vad tråkigt ni kommer ha det i detta värdelösa land medans jag ligger och solar och badar i varma Grekland. Nä skoja bara hoppas ju såklart att ni har det också kul, jag menar bara för jag är borta kommer ni ju inte ha dödstråkigt *HOST*. Jag går hemifrån nu om ungefär en timma, Ouff och det första jag ska göra TAAXFREEEE!!!!. SAAAJK, har inte råd med sånt. Får väl råna en gubbe eller nåt SAAJK IGEEN. Hehe. Jag har med mig min kamera och jag kommer fota som fan!.





Ni får ha det så himmla bra aight? (HAHAHHAHAAHHAHA FUCK SVERIGE)

Aselja jag ska ta hem en sexig grek åt dig ;).

Så här ser jag ut nu, konstig bild så klaga inte.


Puss Puss // Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0