Im just soo....

Tjuluh.
Har inte skrivit på länge har varit upptagen och internet har knasat en del. Ska lägga in massa bilder från helgen i morgon för orkar inte leta efter kameran just nu. Har iaf haft en skit rolig helg och lov med Diana och Dorra.

Skulle egentligen gymmat idag men bestämde mig för att bara vara hemma och plugga. Har två kommande prov som jag måste få bra betyg på. Börjar känna en hel den stress nu eftersom det börjar närma sig slutet. Eller början kanske man ska säga. Så nu måste jag skärpa mig. Ska faktiskt gå och lägga mig ungefär.. Hmm nu typ?. Somnade runt 5 inatt så är helt död.
Det är bra att jag är så super trött nu för då ställer jag in kroppen på en bra läggningsdags tid. Då kommer jag allltid komma uppp och iväg till skolan. Det var värsta strulet förra veckan gick en lektion på hela veckan tror jag, och jag sov hela dagarna sen gick jag ut på kvällen och somnade skit sent. Inte bra på vardagar iaf. I morgon ska jag äntligen träffa min älskling Sara. Det har verkligen varit evigheter sen jag umgicks med henne på riktigt. Sen lite senare blir det dans på gården som gäller dvs om jag inte får ännu mer läxor.


Me and fatmuush hos Dorra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0