Tisdag

Vaknade runt 5 på kvällen. Vet inte riktigt vaad det är med mig kan verkigen sova hur länge som hällst. Och jag är fortfarande skittrött.

Ska vara nere på gården kl 9 vi ska träna dans med tjejerna, Det finns verkligen inget ställe som älvsjö. Jag hatar verkligen Älvsjö det är som ett stort dagis fullt med snitches och bitches. Älvsjö barnen går runt och leker mangaz och när man kommer dit runt 11 på kvällen ligger alla snorisar och sover..Hahah patetiskt..

 Har fixat mina naglar dom blev jätte söta. Man ser inte så mycket på bilden men de blev riktigt cute. Har blivit dåligare. Har skit ont i huvudet och i halsen och min röst är fortfarande knas. Jag låter som en man...



Kommentarer
Postat av: rubi

älskar din blogg jande, och du får mig att garva haha. Krya på dig gumman! <3

2009-11-03 @ 22:15:16
URL: http://rubi.blogg.se/
Postat av: yandeh

hahaha aaaw tack gumman <3

2009-11-04 @ 00:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0